[rosedu-general] Conferinta ROSEdu

Gabriel Voicu gabriel.voicu at cronianlabs.com
Sun Jul 14 16:08:28 EEST 2013

On Jul 14, 2013, at 2:58 PM, Flavius Anton wrote:

> De văzut, evident că vrem pe cineva "mare". Ne-ai păcălit o dată cu
> Tanenbaum, e timpul să-l vedem acum. Sau Torvalds sau Greg. Also,
> ne trebuie un nume fun, eu nu mai am alte idei (proaste) în afară
> de alea de aseară :)).

Legat de nume, intai ar trebui ales subiectul conferintei,  publicul tinta, tipul de speakeri
si abia apoi un nume care sa fie in concordanta cu cele 3 tipuri alese.

Propun dealtfel sa avem o intalnire si cu Bogdan Iordache, organizatorul How to Web.
Cred ca el stie destul de multe despre cum se organizeaza o conferinta. :-)

Gabi