[rosedu-general] Conferinta ROSEdu

Silviu Popescu silviupopescu1990 at gmail.com
Sun Jul 14 15:48:06 EEST 2013

On Sun, Jul 14, 2013 at 3:33 PM, Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org> wrote:

> UUuuu... I know:  BEER Conference (Beer, Education, Enterprises and
> ROSEdu). And I am almost not kidding about this.

Thanks for the B.

Eu ma gandeam la ceva gen BEACon, si ca sigla ... un beacon.

B = Beer, Bucharest, Best
E = Education, Engineering
A = Applications, Algorithms

Momentan nu mai am idei de la ce ar putea sa vina acronimul, dar invit
si altii sa sara cu idei daca le convine conceptul overall.

--
Silviu Popescu