[rosedu-general] Conferinta ROSEdu

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Sun Jul 14 16:19:34 EEST 2013

2013/7/14 Gabriel Voicu <gabriel.voicu at cronianlabs.com>:

> Legat de nume, intai ar trebui ales subiectul conferintei,  publicul tinta, tipul de speakeri
> si abia apoi un nume care sa fie in concordanta cu cele 3 tipuri alese.

Cred că a răspuns Laura la asta prin primul email. Scopul este de a
aduce împreună studenți (poate chiar elevi), oameni din educație și
oameni din industrie. Având în centru subiectul open source.
Discuțiile ar trebui să cuprindă subiecte ca:
* care sunt conoștințele/pasiunile studenților actuali și cum ar putea
o firmă beneficia de abordările noilor viitor angajați
* ce și cum trebuie profesorii să predea astfel încât să se mapeze pe
proiectele tinerilor și nevoile companiilor
* cum ar putea firme parcipa activ la educația tinerilor ce vor deveni
viitori angajați sau clienți ai lor
* cum proiecte open source ar putea fi benefice individului,
universităților și firmelor

stuff like that (me thinks)

> Propun dealtfel sa avem o intalnire si cu Bogdan Iordache, organizatorul How to Web.
> Cred ca el stie destul de multe despre cum se organizeaza o conferinta. :-)

Cred că sunt mulți oameni cu experiență ce ar putea contribui la acest
proiect. După cum zicea și Laura, toti "prietenii ROSEdu" ar putea
ajuta la demararea proiectului.