[rosedu-general] Concurs de ciclism - Prima evadare

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Sat Jan 19 11:34:41 EET 2013

Bună!

Fără legătură cu ce s-a discutat recent, mi-am adus aminte că anul
trecut mi-am dat seama prea târziu că am fi putut face tricouri sport
(a se citi ne-bumbac, plastic, w/e se pune în ele) inscripționate cu
ROSEdu la Decathlon pentru Prima Evadare. În caz că vă bate gândul, să
faceți mai din timp. :-)

O altă chestie care ne-am dat seama prea târziu că e nice de avut e un
fluid anti-pană (un fel de gel care se bagă în roți), dar rămăseseră
fără la magazinul la care am întrebat (dap, din cauza concursului).

Andrada