[rosedu-general] Concurs de ciclism - Prima evadare

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Wed Jan 16 02:39:14 EET 2013

În data de 15 ianuarie 2013, 22:17, Andrada Georgescu
<andradaq at gmail.com>a scris:

> Eu știu de traseul ăsta: [1].
>
> Am vrut să mergem la un moment dat acolo, dar nu a mai ajuns timpul.
> Se ajunge cu trenul (partea proastă e că e cam frig la munte până la
> Prima Evadare). Există locuri de bicicletă la CFR în vagoanele parcă
> alea cu etaj (scria undeva pe site - bine, probabil tot cu șpagă la
> naș e mai la modă).

In Muntii Baiului e destul de interesant de mers cu bicicletele, am fost
anul trecut cu Andrei Petre si cu niste prieteni, iar  de mers am mers cu
CFR-ul.

E destul de challenging pot spune, e naspa ca pana ajungi sus impingi
la bicicleta. (un tip din grup a luat telecabina din Azuga si ne-am intalnit
cu el direct pe varf de unde incepe distractia).

Cat despre experienta cu CFR-ul si bicicletele, trebuie sa platesti in plus
pentru biciclete, noua ne cerea undeva la 10 ron de persoana de la
Comarnic la Bucuresti, dar am dat spaga la nas. Iar la dus nu au vrut sa
ne dea bilete la vagon de bicicleta ca nu ar mai fi locuri.

ps: poate pentru incepatori ar fi mai bun un traseu mai scurt si la
care sa depui mai putin efort. Eu unul nu mai mersesem cu bicicleta
pe munte si mi sa parut destul de ciudat, la modul prinzi viteza
nu gluma. (la coborare am mers non stop cu franele puse)

Si iti trebuie bicicleta calumea pentru mountain bike.

Iulian