[rosedu-general] Workshop de vara

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Fri Jan 18 18:27:03 EET 2013

Buna ziua,

	Ma numesc Catalin Vasile. Vara trecuta am participat la cateva
din workshop-urile de vara organizate de ROSEdu. Mi s-au parut foarte
interesante si folositoare.
	Stiu ca este foarte devreme sa ma gandesc deja la
workshop-urile de vara asta, dar ma gandeam daca ati putea
organiza unul legat de design patterns si coding. Ma gandeam la
o combinatie intre instructori care sa aiba ceva structurat sa
ne prezinte, dar si la niste prezentari intermediare facute de persoane
din diverse domenii/locuri/organizatii, de genul studenti din ani mai
mari, asistenti, profesori, open source people, oameni care lucreaza
deja, etc.