[rosedu-general] Salut!

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Fri Jan 11 18:21:42 EET 2013

Salut Alex,

Pentru inceput poti pur si simplu sa le dai un email pe mailing ilst-ul lor si sa le spui ca esti interesat sa participi in cadrul Google Summer of Code pentru proiectul lor si ca ai avea nevoie de cineva sa-ti explice ce poti sa faci pentru inceput. Asa cum ti-a recomandat si Costash, in felul asta ei iti vor spune probabil de cateva "junior jobs" (care sunt task-uri foarte simple) care dealtfel de vor forta sa intelegi cam ce se afla in cadrul proiectului. In acelasi timp daca as fi in locul tau nu as pune foarte mare accent pe faptul nu stiu python si as face multe tutoriale incepand de acum pentru a deveni familiar cu limbajul. Eventual lor ai putea sa le spui ca esti incepator, dar ca lucrezi X ore pe zi ca sa devii mai bun (presupunand ca si faci asta, in felul asta le vei arata ca intelegi nivelul la care te afli si ca in aceasi timp esti dispus sa iti dedici timpul pentru a ajunge la nivelul dorit de ei)

Ce e foarte important in etapa asta este sa comunici mult cu ei pentru a te face cunoscut lor (competitia pe locuri e din ce in ce mai mare in fiecare an) si pentru a intelege care sunt proiectele care au cea mai mare sansa sa fie acceptate. Desigur, sunt mari sanse ca ei sa fie foarte ocupati si sa iti raspunda mai greu, ceea ce nu trebuie sa te sperie. Incearca sa te implici cat mai mult si ei vor vedea asta.

Dealtfel, nu uita ca daca vei face contributii la proiect, sa scrii asta si la Upstream Challenge mentionat de Razvan.

Mult succes!

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi