[rosedu-general] Salut!

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Jan 11 18:01:28 EET 2013

Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com> writes:

> Salut Alex,
>
> Uită-te pe lista de idei propuse [1], vezi ce ți s-ar părea interesant
> și apoi cere-le detalii.
>
> [1] https://github.com/sympy/sympy/wiki/gsoc-2013-ideas

Și ca să înveți ceva, implică-te în ceva. Adică, pentru a învăța Python,
parcurge un tutorial inițial; dar pentru a te acomoda cu adevărat cu
limbajul lucrează la un proiect "pe bune". Ia chiar sympy, instalează-l,
rulează-l vezi dacă găsești lucruri care nu merg. Cu ocazia vei putea
avea contribuții și la Upstream Challenge[2].

[2] http://uc.rosedu.org/