[rosedu-general] ROSEdu People Mockup

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Fri Jan 11 10:12:50 EET 2013

În data de 10 ianuarie 2013, 14:25, Bogdan Calapod
<bogdan5844 at gmail.com> a scris:
> [...]
>
> În primul rând, felicitări pentru inițiativă! :D Ne bucură extrem de mult.
>
> Rosedu-people nu se vrea a fi o rețea de socializare în sensul clasic.
> Deci no 'friend list'. :P
> Noi vedem mai mult ca un mijloc public de a arăta cine sunt oamenii
> din comunitatea ROSEdu și ce au făcut ei/la ce au participat.
>
> Aici sunt niște desene newbie făcute la un moment dat în cadrul unui
> brainstorm. [1]
> Ce părere ai? Daca ai neclarități sau crezi că ar trebui să arate
> altfel/să conțină altceva, let us know :P Putem să construim împreună

În plus există deja o implementare rough și o listă de issues. Pe
partea de design, încă pot fi făcute modificări.

Poți rula local varianta curentă de RPPL clonând repo-ul de aici [42]

[42]https://github.com/rosedu/rosedu-people