[rosedu-general] ROSEdu People Mockup

Bogdan Calapod bogdan5844 at gmail.com
Thu Jan 10 14:25:39 EET 2013

Ah, I see! Îmi place ideea, îmi plac și schițele :D Dacă găsesc timp, o să
încerc să fac ceva bazat pe ele. Deja în cap mi se leagă niște desene. :)

Trimis prin Windows Mail

 *De la:* Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>
*Trimis:* ‎10‎ ‎ianuarie‎ ‎2013 ‎14‎:‎18
*Către:* Lista principala ROSEdu <rosedu-general at lists.rosedu.org>
*Subiect:* Re: [rosedu-general] ROSEdu People Mockup

Bună Bogdan!

2013/1/10 Bogdan Calapod <bogdan5844 at gmail.com>:
> În primul rând, îmi cer scuze dacă nu am postat cum trebuie, sunt total
> newbie la mailing lists.

Ai postat fix unde trebuie! Welcome! :)

> Eu am făcut un mic mockup, cam cum m-am gândit eu la acest proiect :) Îl
> puteți găsi aici: http://img502.imageshack.us/img502/6910/rosedupeople.png

În primul rând, felicitări pentru inițiativă! :D Ne bucură extrem de mult.

Rosedu-people nu se vrea a fi o rețea de socializare în sensul clasic.
Deci no 'friend list'. :P
Noi vedem mai mult ca un mijloc public de a arăta cine sunt oamenii
din comunitatea ROSEdu și ce au făcut ei/la ce au participat.

Aici sunt niște desene newbie făcute la un moment dat în cadrul unui
brainstorm. [1]
Ce părere ai? Daca ai neclarități sau crezi că ar trebui să arate
altfel/să conțină altceva, let us know :P Putem să construim împreună

[1] - http://swarm.cs.pub.ro/~sorina/rosedu/people/sketch/