[rosedu-general] GSoC, Romania si UPB: UPB pe locul 2 in lume

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Fri Aug 30 13:52:22 EEST 2013

2013/8/30 Alex Tomescu <alex.dan.tomescu at gmail.com>

> Pai am putea sa tinem doua prezentari: una pentru ACS si una pentru ETTI.
> Daca se implica si studentii de la ETTI sunt sanse sa creasca mult numarul
> de participanti la GSoC. Cat despre FMI, cred ca acolo se va ocupa Ada
> Solcan care este google student ambassador acolo, si poate o ajutam mergand
> la prezentari ca fosti participanti.

Da, la două prezentări diferite mă gândeam și eu.
La ETTI nefiind studenți care să fi fost la GSoC e mai dubios. În sensul că
noi o să venim cu partea de motivare, dar trebuie transmis un mesaj și dpdv
tehnic pe interesul lor. Cei care ne ajută sunt asistenți, nu studenți. :)

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek