[rosedu-general] GSoC, Romania si UPB: UPB pe locul 2 in lume

Alex Tomescu alex.dan.tomescu at gmail.com
Fri Aug 30 13:13:54 EEST 2013

2013/8/29 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>

> Super, Tomi!
>
> E nevoie de o informare cât mai bună a potențialilor
> participanți. Evident cea mai importantă resursă sunt participanții din
> alți ani; o listă și date de contact ale celor care pot să se implice în
> informare e foarte utilă.
>
> Apoi clasicele prezentări sunt utile.
>
> Laura avea ideea să promovăm și la ETTI. Personal, cred că ar trebui
> făcut mai mult push și la FMI la Universitate și, de ce nu, în alte
> orașe.
>
> În calitate de persoană cu responsabilitate și autoritate asumate
> [...]

Pai am putea sa tinem doua prezentari: una pentru ACS si una pentru ETTI.
Daca se implica si studentii de la ETTI sunt sanse sa creasca mult numarul
de participanti la GSoC. Cat despre FMI, cred ca acolo se va ocupa Ada
Solcan care este google student ambassador acolo, si poate o ajutam mergand
la prezentari ca fosti participanti.

Intr-adevar acea lista cu datele de contact e o idee foarte buna !

Eu pe asta si pe prezentari legate de internshipuri o sa ma concentrez ca
GSA.

--
Alexandru-Dan Tomescu