[rosedu-general] GSoC, Romania si UPB: UPB pe locul 2 in lume

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Fri Aug 30 00:00:15 EEST 2013

2013/8/29 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>

> Eu am obținut informații de pe Internet, dar nu sunt direct
> legat la GSoC. Cred că este cel mai nimerit ca 2-3 persoane care au
> participat/participă la GSoC să preia responsabilitatea promovării
> continue a GSoC: evenimente de promovare, sfaturi, colectare
> informații. Voluntari?

Eu i-am coafat pe unii de la ETTI să ne ajute să identificăm organizații de
interes pentru publicul de acolo pentru a face o prezentare mai pe sufletul
studenților de acolo.

Cum facem și CDL la unibuc, o să coafăm și studenții de acolo. :)

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek