[rosedu-general] Idea for WoUSO

Domentii Maxim domentiimaxim at yahoo.com
Fri Aug 16 09:32:39 EEST 2013

Salut,

Numele meu este Maxim Domentii si am absolvit primul an la UPB, Automatica si Calculatoare, CTI.
As vrea sa va spun ideea mea pentru WoUSO si as vrea sa-mi spuneti, dupa, ce credeti.
Mi se pare ca jocul este putin interactiv si consider ca o interfata grafica mai "dinamica" ar atrage mai multi participanti.
Ideea mea presupune un univers in care jucatorii sa detina la inceput o planeta sau o galaxie foarte mica si cu ajutorul
unor nave spatiale sa provoaci si sa "ataci" alti jucatori  pentru a cuceri noi planete si pentru ati extinde galaxia ca intrun final
sa contruiesti un intreg "imperiu" de galaxii.
Nu prea am o idee foarte precisa cum se poate implementa dar daca considerati ca ideea este una buna si ati putea sa ma

implicati in acest proiect atunci as vrea foarte mult sa invat si sa contribui cat mai mult pentru a dezvolta ceva frumos

si eficient.

Va multumesc anticipat si astept raspunsul dumneavoastra.

Maxim Domentii
UPB, Automatica si Calculatoare, CTI
domentiimaxim at yahoo.com
+40761816792