[rosedu-general] Idea for WoUSO

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sat Aug 17 12:22:33 EEST 2013

Domentii Maxim <domentiimaxim at yahoo.com> writes:
> Salut,
>
> Numele meu este Maxim Domentii si am absolvit primul an la UPB,
> Automatica si Calculatoare, CTI.
>
> As vrea sa va spun ideea mea pentru WoUSO si as vrea sa-mi spuneti,
> dupa, ce credeti.
>
> Mi se pare ca jocul este putin interactiv si consider ca o interfata
> grafica mai "dinamica" ar atrage mai multi participanti.
>
> Ideea mea presupune un univers in care jucatorii sa detina la inceput
> o planeta sau o galaxie foarte mica si cu ajutorul unor nave spatiale
> sa provoaci si sa "ataci" alti jucatori pentru a cuceri noi planete si
> [...]

Salutare, Maxim!

Mulțumim pentru post și pentru idei.

Ai precizat că jocul este puțin interactiv și ar fi nevoie de o
interfață mai dinamică, lucru cu care sunt de acord. Dar nu văd o
legătură strânsă cu ideea de galaxie.

Cred că într-adevăr o interactivitate mai mare este de dorit și orice
idei aici sunt binevenite.

Ideea ta cu galaxia este interesantă, dar o văd problematică în
contextul WoUSO pentru că:
* E dificil de implementat, trebuie muncă serioasă.
* Nu văd, pe moment, cum se leagă de ideea jocului. WoUSO este un joc de
cunoaștere, învățare în care există quest-uri, provocări etc. Din ce văd
eu, tu insiști mai mult pe partea de poveste. Cum se leagă acest
"imperiu" cu ideea jocului?
* În general am mers pe o poveste mai puțin "agresivă"; erau aspecte de
cunoaștere, provocări, un fel de concurență, competiție nu ceva combativ
și war-like.

Cred că putem să imaginăm o poveste în jurul ideii de galaxie, dar
trebuie legată bine de ideea jocului. Ce zici? Dacă începi să descrii un
cadru în jurul acestei propuneri care păstrează spiritul jocului îl
putem integra în ediția următoare.

Oricum ar fi, cred că cel mai nimerit ar fi să te implici și în echipa
de dezvoltare de conținut, pentru propuneri de niveluri de quest,
întrebări ale zilei etc.

Răzvan

P.S.: Vorbește mai informal aici, nu e nevoie de "dumneavoastră" :-)