[rosedu-general] Karaoke Summer 2012 Edition

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Thu May 24 20:01:36 EEST 2012

On 5/24/2012 6:37 PM, Razvan Deaconescu wrote:

> Al meu. Trebuie să pun melodiile undeva. Poate facem un server de upload
> (FTP maybe) pentru oameni. Gândește-te la o soluție, Răzvan, și mă
> conformez.

Am un server FTP acasă, încă îl configurez pentru karaoke.

> Da, unul era de la cei de la BEST. Poți discuta cu Daniel Rosner. El se
> pricepe la făcut rost de lucruri.

Will do.

> AJ va fi plecat atunci.

> Trebuie discutat cu oameni pentru promovare.

Well, deja am pornit threadul ăsta deci să vedem cine ne-ar mai ajuta
din ROSEdu. Chestia este că eu nu prea știu cum și ce s-a facut last
year :), țin minte că s-a adus un laptop, o chitară și o stație pentru
chitara respectivă.

--
Răzvan Botea