[rosedu-general] Karaoke Summer 2012 Edition

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu May 24 18:37:43 EEST 2012

Răzvan Botea <utherr.ghujax at gmail.com> writes:

> Ne putem folosi de lista de anul trecut, și mai putem adăuga. A cui
> era laptopul de anul trecut ?

Al meu. Trebuie să pun melodiile undeva. Poate facem un server de upload
(FTP maybe) pentru oameni. Gândește-te la o soluție, Răzvan, și mă
conformez.

> Da. Last year eu parcă îmi aduc aminte că erau două microfoane :-?

Da, unul era de la cei de la BEST. Poți discuta cu Daniel Rosner. El se
pricepe la făcut rost de lucruri.

> De asta cred că ne putem ocupa majoritatea, ne putem distribui
> taskurile atunci. În principiu mă voi putea ocupa eu și l-aș mai alege
> pe AJ.

AJ va fi plecat atunci.

> + doze bere. Laura, Valentina și cine mai vrea + cineva cu mașină ?

> All I can do here is G+.

Trebuie discutat cu oameni pentru promovare.

> În afară de Andrada, pe Victor l-am mai văzut cu camera foto.

Eventual George Milescu sau Mircea Bardac.

> RD, you did a great job last year on that :D.

Dacă e cineva dornic să mă înlocuiască, las cu mare plăcere locul. Poate
Andrei Erghelegiu. Cred că s-ar pricepe la asta.

> Ok, deci first things first, aș vrea lista cu melodiile de anul trecut
> (or even better the songs themselves) și pe baza a ce se mai discută
> pe listă voi mai adăuga melodii. Voi pune o arhivă pe swarm-ul meu cu
> ce am ales care va fi downloadată pe laptopul celui care-l aduce.

Nu găsesc pe sistemul meu melodiile. Probabil sunt pe HDD-ul pe USB. AJ,
tu ai acces la el? Sunt melodiile acolo?