[rosedu-general] Implicare ROSEdu in IP Workshop

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun May 6 21:19:48 EEST 2012

Salutare!

La o întrevedere cu Alex Radovici și Mihai Constantinescu, la care am
particpat eu, Laura și MM, am discutat despre implicarea ROSEdu în IP
Workshop 2012[1] pentru susținerea unor cursuri (pe lângă partea de
promovare).

Cei de la IP Workshop sunt în căutare de cursuri și persoane care să le
țină și ne-am gândit că, în comunitate, avem persoane cu experiență și
cunoștințe pentru a ține cursuri.

În urma unor discuții cu Laura am ajuns la o descriere a implicării
ROSEdu și a unei propuneri de cursuri precum cea de aici[2].

Am vorbit cu Alex să-i trimit cât mai grabnic propunerea
definitivată. Așa că vă rog să parcurgeți propunerea, să o editați acolo
unde credeți de cuviință și să vă manifestați, dacă doriți și vi se pare
interesant, intenția de participare. În particular, suntem în căutare de
persoane care vor să pregătească materiale și să țină cursuri. Pe
moment, suportul în definirea programei este prioritar (vedeți
TODO-urile din document).

[1] http://www.scoaladevara.info/2012/
[2]
https://docs.google.com/a/rosedu.org/document/d/1XEV6tVrXvNiUB4Ib_6Tjh9DYAvFdgw0KYrAbJoAN1yE/edit