[rosedu-general] AgileWords, 26 mai, ora 09:00

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun May 6 19:50:38 EEST 2012

Andrei Petre <p31andrei at gmail.com> writes:
> Salut,
>
> La cursul de WebDev a fost invitat Alexandru Bolboacă [1], care
> promovează tehnici foarte interesante de programare. Firma care oferă
> consultanță pe cod, cu sfaturi profesioniste (trebuia să-l auziți
> vorbind, a fost cool :) se numește MozaicWorks [2].

Îl știu pe Alex Bolboacă. L-am cunoscut la cele două ediții de Hackathon
organizate de Cronian Labs (unul la Bucharest Hubb și altul la UPB) anul
trecut. E un tip tare și mi-a lăsat o impresie excelentă.

> [...]
> scriu câteva linii timp de 1-2 min, când ceilați îl privesc
> * code retreat --> pair programming, se scrie cod la ceva, apoi se
> șterge codul și se regândește totul, se face schimb de perechi și se
> scrie cod din nou etc.
> * diverse constrângeri pentru a face coding-ul mai interesant și mai
> productiv (ex. fără folosirea mouse-ului)
>
> Acestea fiind spuse, eu (cred că și Claudia și Alex Morega voiau să
> meargă) o să merg la următoarea întâlnire a comunității, este event pe
> meetup [3]. Topic-ul întâlnirii este code retreat, acela din lista de mai sus.

Eu nu voi fi pe 26 mai în București dar încurajez călduros pe câți mai
mulți să participe. Data viitoare nu lipsesc :-)

În particular, am văzut pe lista de participanți pe Mihnea Giurgea și
Liviu Lica pe care i-am întâlnit ieri la un hackathon uberVU. Adică, pe
lângă tehnicile de cod dobândite, mai facem și social networking – găsim
invitați sau sponsori pentru diverse evenimente ROSEdu ;-)