[rosedu-general] AgileWords, 26 mai, ora 09:00

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Sun May 6 19:27:29 EEST 2012

Salut,

La cursul de WebDev a fost invitat Alexandru Bolboacă [1], care
promovează tehnici foarte interesante de programare. Firma care oferă
consultanță pe cod, cu sfaturi profesioniste (trebuia să-l auziți
vorbind, a fost cool :) se numește MozaicWorks [2].

Dar există și o comunitate care se întâlnește (lunar cred), pentru
tehnici de programare ca:
* programming dojo --> programatorii trec la proiector rând pe rând și
scriu câteva linii timp de 1-2 min, când ceilați îl privesc
* code retreat --> pair programming, se scrie cod la ceva, apoi se
șterge codul și se regândește totul, se face schimb de perechi și se
scrie cod din nou etc.
* diverse constrângeri pentru a face coding-ul mai interesant și mai
productiv (ex. fără folosirea mouse-ului)

Acestea fiind spuse, eu (cred că și Claudia și Alex Morega voiau să
meargă) o să merg la următoarea întâlnire a comunității, este event pe
meetup [3]. Topic-ul întâlnirii este code retreat, acela din lista de mai sus.
Gazda va fi Adrian Bolboacă.

După asta, poate ne vin idei de integrare a acestor practici și în
cadrul facultății. Tema prezentării lui Alexandru Bolboacă la WebDev a
fost cum să devii expert programator. Și asta încearcă și aceste
tehnici să facă, să aibă o abordare diferită și interesantă pt
îmbunătățirea skill-urilor de programare.

Totodată, poate găsim o altă zi pentru HackDay (27?), pentru a putea
merge oamenii doritori la ambele evenimente?

See you there. :)

[1] http://www.alexbolboaca.ro/
[2] http://www.mozaicworks.com/
[3] http://www.meetup.com/The-Bucharest-Agile-Software-Meetup-Group/events/59948072/