[rosedu-general] Promovare liste de discutii pe site

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Wed Mar 28 10:48:12 EEST 2012

2012/3/28 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
> Doi la mână: A încercat Mole să se înscrie pe offtopic. A intrat pe
> site[1] și a intrat pe pagina de contact-us[2] – pagina nu există.

E un link broken care a scăpat din vedere la migrare. S-a rezolvat. Respiră.

> Am mai browsat eu prin site și am găsit niște referințe la liste în
> pagina de contact[3].
>
> Propunerile mele:
> * Crearea paginii de contact-us[2] și popularea ei cu informații. Cred că,
> de fapt, trebuie să fie chiar pagina de contact[3]. Cred că nu trebuie
> să existe link-ul contact-us.

Pagina de contact conține deja o referință către rosedu-general.
Propune un alt text.

> * Menționarea rosedu-general pe prima pagină a site-ului[1] în secțiunea
> "How to contact us?" – ceva de genul: "most of the discussions take place on the
> rosedu-general mailing list".

Nu sunt de acord, prima pagină e suficient de aglomerată. Dacă poți
reformula coloana 'How to contact us', în aceeași cantitate de text,
te rog fă-o.

> * Menționarea listelor general purpose (rosedu-general, offtopic, mai
> sunt altele) în pagina de contact[3], dincolo de referința la toate listele.

Nu cred că locul lor e acolo. Mai degrabă la http://lists.rosedu.org
(aștept să se rezolve vhost). Uite cum fac alții asta:
http://lists.opensuse.org/. Și noi putem pune o temă frumoasă.

Alex