[rosedu-general] Promovare liste de discutii pe site

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Mar 28 11:02:12 EEST 2012

Alex Eftimie <alex at rosedu.org> writes:
> 2012/3/28 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
> Pagina de contact conține deja o referință către rosedu-general.

Unde?

> Nu sunt de acord, prima pagină e suficient de aglomerată. Dacă poți
> reformula coloana 'How to contact us', în aceeași cantitate de text,
> te rog fă-o.

Păi uite acolo: în loc de "mailing lists", scrie "the rosedu-general
mailing list" (cu link la rosedu-general). Celelalte liste vor fi
accesibile din pagina de contact.

> Nu cred că locul lor e acolo. Mai degrabă la http://lists.rosedu.org
> (aștept să se rezolve vhost). Uite cum fac alții asta:
> http://lists.opensuse.org/. Și noi putem pune o temă frumoasă.

De acord. Îmi place pagina de la OpenSuSE. Ar trebui să facem și noi
ceva similar. Adăugă task în Redmine[1] ca să reținem.

[1] https://projects.rosedu.org/projects/rosedu-internal/issues