[rosedu-general] Promovare liste de discutii pe site

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Mar 28 10:28:13 EEST 2012

Salutare!

Context: am găsit articolul cu deputații ucraineni și "m-am râs" cu Mole
(a.k.a. Adrian Șendroiu). Am zis că-l dau pe offtopic.

Ieri i-am zis lui Lucian Mogoșanu despre niște discuții nerelevante pe
offtopic.

Prima la mână: Nici Mole, nici Lucian nu știau de offtopic.

Doi la mână: A încercat Mole să se înscrie pe offtopic. A intrat pe
site[1] și a intrat pe pagina de contact-us[2] – pagina nu există.

Am mai browsat eu prin site și am găsit niște referințe la liste în
pagina de contact[3].

Propunerile mele:
* Crearea paginii de contact-us[2] și popularea ei cu informații. Cred că,
de fapt, trebuie să fie chiar pagina de contact[3]. Cred că nu trebuie
să existe link-ul contact-us.
* Menționarea rosedu-general pe prima pagină a site-ului[1] în secțiunea
"How to contact us?" – ceva de genul: "most of the discussions take place on the
rosedu-general mailing list".
* Menționarea listelor general purpose (rosedu-general, offtopic, mai
sunt altele) în pagina de contact[3], dincolo de referința la toate listele.

[1] http://rosedu.org/
[2] http://rosedu.org/en/contact-us
[3] http://rosedu.org/contact/