[rosedu-general] Cum scriem pe mailing list, fost: Re: [cdl-internal] Parțiale, program CDL

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Wed Mar 28 10:24:22 EEST 2012

Eu trimit mesaje de pe telefon mai rar, dar când includ şi contextul îl
trimuiesc, îmi ia puţin mai mult timp dar nu mor. Chiar ultimul mesaj
trimis pe rosedu-offtopic a fost conceput this way.

Dar în general încerc să nu trimit mesaje de pe telefon fiindcă nu-mi prea
place clientul de mail + că uneori trebuie să scriu mesaje mai lungi and it
takes some time, că să nu mai vorbesc de faptul că le trimite html în loc
de plain text.

Răzvan Botea