[rosedu-general] Cum scriem pe mailing list, fost: Re: [cdl-internal] Parțiale, program CDL

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Wed Mar 28 10:10:53 EEST 2012

2012/3/27 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com>:

> Folosește și tu un client de mail din secolul ăsta care îți face
> collapse pe ce e nevoie. :) Mai răspunde lumea și de pe telefon.

Salut,

Pornind de la aceste replici pe lista cdl-internal, vreau să aduc în
atenție guidelines de comunicare pe liste, inițiativa lui Sergiu de
acum ceva timp[1], dar care rămâne de actualitate.

Susțin că ar trebui să tratăm cu mai mult respect destinatarii
mesajelor noastre: înlăturarea părților nerelevante, precum semnătura
listei de discuții, sau citate la citate e un început. Personal, când
_citesc_ mailul de pe telefon, gmail întotdeauna "collapsează" mai
mult decât trebuie, deci nu ne putem baza pe client să rezolve
probleme generate de comoditate.

La problema cu: "am scris mail de pe telefon, e greu să tai", răspund:
și eu scriu mailuri de pe telefon, dar, de obicei, nu includ niciun
context - trimițând doar mesajul meu.

Alex

[1] http://wiki.rosedu.org/wiki/Docs/Rosedu/lists

PS: nu știu cum de conținutul acelei pagini a scăpat în a fi introdus
pe redmine, în documentul legat de comunicare. Will fix that.