[rosedu-general] Eveniment de robotică împreună cu echipa de PM

Alex Morega alex at grep.ro
Fri Mar 30 00:57:27 EEST 2012

On 27 Mar 2012, at 18:09, Razvan Deaconescu wrote:

> Fără @, nu suntem pe forumuri

> Dar în continuare mulți,

> Păi dacă chemi toată ceata nu veți fi număr mic. Take care.

Hai să convenim că acel "toți" a fost "toți cei interesați". Chiar o să-și miște fundul cineva care nu are chef de acea discuție? Chiar e o problemă?

Nu de alta, dar tot apare o întrebare: "e ok să particip? cui trebuie să ceri voie?" și răspunsul este, de obicei: "da, e ok, dacă pe tine te interesează".
-- Alex