[rosedu-general] Cum scriem pe mailing list, fost: Re: [cdl-internal] Parțiale, program CDL

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Mar 28 10:16:14 EEST 2012

Alex Eftimie <alex at eftimie.ro> writes:
> Pornind de la aceste replici pe lista cdl-internal, vreau să aduc în
> atenție guidelines de comunicare pe liste, inițiativa lui Sergiu de
> acum ceva timp[1], dar care rămâne de actualitate.
>
> [1] http://wiki.rosedu.org/wiki/Docs/Rosedu/lists
>
> PS: nu știu cum de conținutul acelei pagini a scăpat în a fi introdus
> pe redmine, în documentul legat de comunicare. Will fix that.

++ to that. Documentul legat de comunicare ar trebui să fie mai
vizibil. Poate linkat cumva pe site? Deși conține și unele aspecte
interne.

Oricum, cred că e o idee bună să existe niște guideline-uri legate de
comunicarea pe listele publice, adică listele comunității, iar aceste
guideline-uri să fie cât mai vizibile și publice.