[rosedu-general] Eveniment de robotică împreună cu echipa de PM

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Tue Mar 27 17:42:33 EEST 2012

2012/3/27 Dan Filimon <dfilimon at rosedu.org>:
> Salut!
>
> Am vorbit recent cu Dan Tudose despre evenimentele pe care le
> organizează echipa lui legate de robotică/electronică/... și mi-a zis
> că ei aveau de gând să facă niște workshopuri chiar de semestrul ăsta
> dar care, din lipsă de timp nu s-au materializat.
>
> Eu cred c-ar fi o ocazie excelentă pentru o colaborare cu ROSEdu, în
> care noi am încerca să replicăm WebDev: să ne ocupăm de organizare
> (promovare, creare și gestiune site, planificare etc.) și ei să vină
> cu partea tehnică: efectiv oamenii care vor ține
> workshopurile/cursurile/etc.
> [...]

Salut!

Susțin propunerea și aș vrea sa particip și eu la întâlnire ca să
discutăm mai pe larg. Mi se pare o idee excelentă și o nouă direcție
în care am putea contribui.
Nu sunt sigură dacă targetul ar trebui să fie neapărat anul 2 (pentru
că deja există EAP :P); cred ca targetul ar trebui să fie pur și
simplu studenți pasionați de partea de hardware, cu oarecare
cunoștințe elementare și care și-ar dori sa învețe mai multe despre
acest domeniu.

Am în cap o persoană de anul 1 pasionată de acest domeniu care cred că
ar fi interesată să se implice în organizarea unor astfel de
workshop-uri, fiind extrem de interesat de domeniu (mă refer mai ales
la partea de coordonare, dar nu numai). Dar cred că mai întâi ar
trebui să purtăm o discuție cu Dan pe marginea acestui subiect :)

--
Laura