[rosedu-general] Eveniment de robotică împreună cu echipa de PM

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Mar 27 17:48:16 EEST 2012

Dan Filimon <dfilimon at rosedu.org> writes:
> Cel mai bine ar fi să ne întâlnim cu toții: cine e interesat din
> ROSEdu să se implice în așa ceva cu echipa de PM și să vedem exect cum
> putem ajuta fiecare și cum ar fi mai bine să procedăm.
> Dan, pe care l-am pus la CC ar fi cel mai indicat să ne zică o dată
> (am înțeles că va fi plecat până pe vreo 7 aprilie).

Salut ideea dar nu recomand o "întâlnire cu toții"; va ieși probabil
haos.

Sugerez așa: discută tu cu Dan și, eventual, încă 2-3 persoane
interesate. Faceți un sumar, plan de acțiune și apoi veniți cu el pe
listă și cereți feedback-ul comunității. Dacă ceea ce ați spus mai sus e
suficient, atunci cereți feedback-ul comunității.

Feedback-ul comunității înseamnă:
* Feedback pe idee: ce crede fiecare despre idee, părți bune, părți
rele, sugestii.
* Feedback de participant: dacă cei din comunitate ar fi interesați de
așa ceva, de ce ar fi interesați.
* Feedback de organizatori: care sunt persoanele care ar dori să se
implice în așa ceva și ce se așteaptă de la o astfel de implicare și ce
vă așteptați voi de la ei.

Întâlnirile când nimeni nu are o idee concretă tind să o ia pe
ulei. Întâlnirile de brainstorming ar trebui să se desfășoară cu un
număr mic de persoane (maxim 5 din experiența mea) ca să fie
productive. Altfel este circ.