[rosedu-general] Eveniment de robotică împreună cu echipa de PM

Dan Filimon dfilimon at rosedu.org
Tue Mar 27 17:35:57 EEST 2012

Salut!

Am vorbit recent cu Dan Tudose despre evenimentele pe care le
organizează echipa lui legate de robotică/electronică/... și mi-a zis
că ei aveau de gând să facă niște workshopuri chiar de semestrul ăsta
dar care, din lipsă de timp nu s-au materializat.

Eu cred c-ar fi o ocazie excelentă pentru o colaborare cu ROSEdu, în
care noi am încerca să replicăm WebDev: să ne ocupăm de organizare
(promovare, creare și gestiune site, planificare etc.) și ei să vină
cu partea tehnică: efectiv oamenii care vor ține
workshopurile/cursurile/etc.
Aceste evenimente (fie ca workshopuri, fie ca un curs) ar avea loc
semestrul următor (semestrul 1) și cred (personal) că ținta ar fi
studenții de anul 2. Zic asta fiindcă nu cred că cineva de anul 3 mai
vrea să facă electro* după EEA, ED și AD... ;)

Cel mai bine ar fi să ne întâlnim cu toții: cine e interesat din
ROSEdu să se implice în așa ceva cu echipa de PM și să vedem exect cum
putem ajuta fiecare și cum ar fi mai bine să procedăm.
Dan, pe care l-am pus la CC ar fi cel mai indicat să ne zică o dată
(am înțeles că va fi plecat până pe vreo 7 aprilie).

Deci, voluntari? :D