[rosedu-general] Comunicarea in ROSEdu

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Mon Mar 19 09:58:21 EET 2012

Here we go again (nu e top posting, e comentariu la titlu... nu știu
unde altundeva să îl fi pus :P)

2012/3/19 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:
> Salut,
>
> Pornind de la o discuție cu Victor și de la faptul că nu știam despre
> ce se mai întâmplă cu rsoc, nefiind înscris pe rsoc-internal, vreau să
> aduc în atenție listele noastre de discuții.
>
> Urmează un mail mai lung, îmi pare rău pentru asta.

De ce îți pare rău? Also, faptul că zici că îți pare rău a început, nu
înseamnă că oameni te voi ierta mai ușor :P

> cdl-studenti    Lista de discutii pentru studentii CDL

Deprecated as agreed.

> Clubalgo        [no description available]

Nu știu exact ce e cu asta. Cred că e a lui Adrian.

> cspay-dev       Lista de discutii CSpay

Se mai face dev la CSpay. Oricum, lista nu cred că se mai folosește.

> dexonline       DEX Online Development Mailing List
> dnd     Lista de Dungeons and Dragons a comunității ROSEdu
> edss-dev        Electronic Design and Simulation Software
> hfall-dev       Lista de dezvoltare pentru Hammerfall

Deprecated in so many ways.

> hirst-dev       Haskell IRC Statistics
> Mailman [no description available]
> offtopic        Lista de discutii offtopic

Și asta parcă trebuia să fie deprecated, dar am mai văzut folosită
recent. Dar mi se pare un lucru bun să o avem.

> pylxr-dev       PyLXR Development Mailing List
> robocheck-dev   Lista de dezvoltare pentru Robocheck
> rosedu-admins   Lista pentru discutii administrative - cred că s-a mutat
> pe cs-admins

Asta mi se pare total inutilă. Pentru admini există cs-admins și, cum
zicea și AlexEf, root at domain.

> rosedu-california       [no description available]
> rosedu-doc      Documentation Mailing List
> rosedu-mafia    Lista de discutii pentru jocuri de Mafia
> rsoc-internal   RSoC Internal Mailing List

Nici nu știam că există.

> [...]
> root at rosedu.org. Mai există o ființă umană în spatele acestei adrese?
> La un moment dat RD delegase root at rosedu și root at swarm. Dacă nu se mai
> ocupă/poate ocupa, nu căutăm pe altcineva cu entuziasm și dispus să
> fie responsabil de administrarea serverului? Este inutil de adăugat
> cât de neplăcut e să spargem cererile/plângerile/reproșurile legate de
> subiect în capul lui AJ și disponibilitatea serviciilor să lase de
> dorit (nu din vina lui).
>

> tl;dr ce părere aveți despre arhivarea listelor vechi, crearea

Nu cred că este un lucru bun să creștem numărul de liste interne.
Chiar mi se pare că doar cdl-ul are marea nevoie de așaceva. Și voi
presupune că rsoc-ul, deși, personal, nu știu workflow-ul rsoc.

Să facem o listă rosed-internal este total intutil. Introduce overhead
de migrare și nu ajută deloc la organizarea informației la nivelul
comunității sau la nivelul unui proiect.