[rosedu-general] Comunicarea in ROSEdu

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Mar 19 09:49:59 EET 2012

2012/3/19 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:
> [...]

Imi aduc aminte ca m-am lovit vara trecuta de aceasta problema in
timpul "reformei". Am avut si atunci un cumul de argumente pro/contra,
dar am considerat ca nu avem suficienta experienta ca sa luam o
decizie. In final s-a redus la asta:

Pro: pastram mai bine legatura.
Contra: spam.

Solutia mea de compromis fusese "Status updates", care insa cere
putina consecventa (lumea incepe sa nu le mai dea dupa o vreme).

Oricum, dintre listele existente, trebie arhivate si sterse cel putin
urmatoarele (tipati daca vreti sa le salvati acum, or forever hold
your peace):

Clubalgo        [no description available]
dnd     Lista de Dungeons and Dragons a comunității ROSEdu
(??) edss-dev        Electronic Design and Simulation Software
hfall-dev       Lista de dezvoltare pentru Hammerfall
hirst-dev       Haskell IRC Statistics
Mailman [no description available]
offtopic        Lista de discutii offtopic
(??) pylxr-dev       PyLXR Development Mailing List
(?? asta era al lui AB, nu?) robocheck-dev   Lista de dezvoltare
pentru Robocheck
rosedu-admins   Lista pentru discutii administrative - cred că s-a mutat
pe cs-admins
(??) rosedu-california       [no description available]
rosedu-doc      Documentation Mailing List
rosedu-mafia    Lista de discutii pentru jocuri de Mafia
(??) wgs-dev WGS Development List
(??) xpresso-dev     Lista de dezvoltare pentru Xpresso