[rosedu-general] Comunicarea in ROSEdu

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon Mar 19 11:30:55 EET 2012

> cdl-studenti    Lista de discutii pentru studentii CDL

Dead

> Clubalgo        [no description available]

Adrian zice s-o ștergem :)

> cspay-dev       Lista de discutii CSpay

Nu știu dacă mai e folosită

> dexonline       DEX Online Development Mailing List

Same

> dnd     Lista de Dungeons and Dragons a comunității ROSEdu

Kill

> edss-dev        Electronic Design and Simulation Software

Kill

> hfall-dev       Lista de dezvoltare pentru Hammerfall

Kill

> hirst-dev       Haskell IRC Statistics

Kill

> Mailman [no description available]

Kill

> offtopic        Lista de discutii offtopic

Aici trimitem spam, nu?

> pylxr-dev       PyLXR Development Mailing List

Kill

> robocheck-dev   Lista de dezvoltare pentru Robocheck

Kill

> rosedu-admins   Lista pentru discutii administrative - cred că s-a mutat

Moved, kill

> rosedu-california       [no description available]

What? Ce avea rosedu sau mail la cei care erau acolo? Kill

> rosedu-doc      Documentation Mailing List

Kill

> rosedu-mafia    Lista de discutii pentru jocuri de Mafia

Kill. Laura a demonstrat ca se poate și cu mail catre oamenii care joacă

> rsoc-internal   RSoC Internal Mailing List

Keep pentru anul ăsta, sa se migreze.

> vlc-firefox-dev VLC-Firefox Development List

Kill

> vmchecker-dev   VMchecker Development List

Kill

> vmchecker-user  VMchecker User Mailing List

Kill. Există wiki pe github-ul vmchecker :)

> wgs-dev WGS Development List

Kill

> xpresso-dev     Lista de dezvoltare pentru Xpresso

Kill with fire :)