[rosedu-general] Comunicarea in ROSEdu

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Mon Mar 19 09:29:20 EET 2012

2012/3/19 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:
> Ceea ce propun este crearea unei liste rosedu-internal, pe care să o
> folosim pentru comunicarea ne-publică: tot ceea ce se ascunde în
> listuțele -internal și care nu ar trebui să fie indexat de către
> Google. Gândiți-vă la asta: doar două liste, rosedu-general, pe care
> discutăm orice este de interes pentru comunitate și rosedu-internal în
> care discutăm restul.

Nu ar intra foarte mult spam? Adică eu sunt pe cdl-internal,
wouso-internal și rsoc-internal și mi se pare mai ușor de manageuit să
fie diferite. Dacă ar fi una singură, atunci în fiecare mail pe care
îl trimit ar trebui să specific contextul în care discut..  Plus că pe
listele astea sunt în general oamenii implicați în proiectul respectiv
care în unele situații nu au și poate nici măcar nu își doresc să aibă
vreo legătură cu _toate_ celelalte proiecte ROSEdu.
Cu toate astea, o singură listă rosedu-internal ar putea pune oamenii
în context mult mai ușor despre ceea ce se întâmplă în proiecte și ar
putea da o mână de ajutor.

> Se fac atâtea gafe de tipul trimis pe lista greșită, însă
> se pare că nu învățăm nimic din asta.

Nu știu la ce te referi :P Din fericire (până acum) n-a trimis nimeni
mail pe rosedu-general în loc de *-internal. Poate dacă facem
rosedu-internal o să le încurce (că seamănă prea mult :P).

--
Laura