[rosedu-general] Comunicarea in ROSEdu

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Mon Mar 19 09:15:33 EET 2012

2012/3/19 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:
> Ceea ce propun este crearea unei liste rosedu-internal, pe care să o
> folosim pentru comunicarea ne-publică: tot ceea ce se ascunde în
> listuțele -internal și care nu ar trebui să fie indexat de către
> Google. Gândiți-vă la asta: doar două liste, rosedu-general, pe care
> discutăm orice este de interes pentru comunitate și rosedu-internal în
> care discutăm restul.

Eu susțin ideea asta și cred că am mai adus-o în discuție, dar nu știu
sigur ce s-a întâmplat atunci.

> Cel mai des întâlnit argument pro cdl-internal (și probabil împotriva
> rosedu-internal) a fost că pe acea listă se transmit informații
> sensibile, precum feedback de interviuri ș.a.m.d. Am două răspunsuri:
> folosiți wiki, sau NU mai folosiți mail pentru acest gen de
> informații.

De fapt, a doua soluție e inclusă în prima :-)

Pe rosedu-internal ar putea ajunge calls for help, întâlniri etc, iar
review-urile se fac pe wiki, unde e mai ușor de gestionat accesul
(dacă nu dă cu 500 Redmine).

> Se fac atâtea gafe de tipul trimis pe lista greșită, însă
> se pare că nu învățăm nimic din asta.

I see what you did there.

Vlad