[rosedu-general] [techblog] Undefined & unspecified behaviour in C

Andrei Duma andrei.duma.dorian at gmail.com
Sat Jul 28 09:24:06 EEST 2012

Salut!

E prima mea aparitie in acest mailing list (in orice mailing list, de
altfel).

In legatura cu preview-ul dorit: ar putea fi folosite *Github Pages*,
pentru ca suporta Jekyll.
Trebuie mutat (sau "copiat") blog-ul (sau doar draft-urile) intr-un branch
'gh-pages' si configurat ceva pe acolo,
ceva care tine de jekyll si la care nu ma pricep. Blog-ul (sau bucata) ar
fi vizibila la *rosedu.github.com/techblog*,
care pare un URL acceptabil.

Pentru mai multe detalii:
https://help.github.com/articles/using-jekyll-with-pages