[rosedu-general] [techblog] Undefined & unspecified behaviour in C

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sat Jul 28 09:31:56 EEST 2012

2012/7/28 Andrei Duma <andrei.duma.dorian at gmail.com>:
> Salut!
>
> E prima mea aparitie in acest mailing list (in orice mailing list, de
> altfel).
>
> In legatura cu preview-ul dorit: ar putea fi folosite Github Pages, pentru
> ca suporta Jekyll.
> Trebuie mutat (sau "copiat") blog-ul (sau doar draft-urile) intr-un branch
> 'gh-pages' si configurat ceva pe acolo,
> ceva care tine de jekyll si la care nu ma pricep. Blog-ul (sau bucata) ar fi
> vizibila la rosedu.github.com/techblog,
> care pare un URL acceptabil.
>
> Pentru mai multe detalii:
> [...]

Cool, uitasem complet de astea :">

Am făcut asta acum și rezultatul e la http://rosedu.github.com/techblog/

E o mică problemă cu fondul, css-ul și imaginile sunt aiurea dar cred
că astea pot fi rezolvate :D

Iar avem două branch-uri dar scalează destul de bine așa, zic eu :)

Pentru articolul curent de review:
http://rosedu.github.com/techblog/a-weird-behaviour-in-c.html

Mersi mult, Andrei

--