[rosedu-general] [techblog] Undefined & unspecified behaviour in C

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Sat Jul 28 09:12:49 EEST 2012

2012/7/28 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> Nu mă pricep la ruby dar poate se poate face ceva de preview care să
> nu intre în rss. Varianta de dinainte cu site2 nu scala și de asta am
> renunțat la ea când am trecut pe GitHub repo-ul.

Nici eu nu stiu ruby, dar cu lenea in mine, zic ca ar merita, pentru
ca altfel iti fugaresti review-erii.

Poate se ofera cineva din comunitate sa ajute? Cred ca cei de la
WebDev ati mai avut experienta cu ruby & stuff.

> Am testat acum cele de C și nu e nici o diferență între clang și gcc.
> N-aș vrea să introduc un alt compilator în discuție doar pentru asta.
> Pun doar codul și las ca exercițiu identificarea "bug"-urilor din el?

Cum crezi tu, erau doar sugestii. De fapt, m-as fi asteptat sa
functioneze la fel, dar ziceam ca nu e specificat in standard.