[rosedu-general] [techblog] Undefined & unspecified behaviour in C

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sat Jul 28 08:43:35 EEST 2012

2012/7/28 Adrian Scoica <adrian.scoica at gmail.com>:

> Nu si de pe Chromebook, locuri in care n-am chei, locuri in care n-am
> sudo, locuri in care n-am Linux, de pe telefon (altii, nu eu :)) )...
> adica iti dai seama ca incerc fac asta cand sunt "idle".

Nu mă pricep la ruby dar poate se poate face ceva de preview care să
nu intre în rss. Varianta de dinainte cu site2 nu scala și de asta am
renunțat la ea când am trecut pe GitHub repo-ul.

> Pai alea de C merita bagate. Alea de C++ nu sunt foarte ontopic, dat
> fiind titlul articolului.

Am testat acum cele de C și nu e nici o diferență între clang și gcc.
N-aș vrea să introduc un alt compilator în discuție doar pentru asta.
Pun doar codul și las ca exercițiu identificarea "bug"-urilor din el?

--
MM