[rosedu-general] ROSEdu @ Random_Location_Here

Mariana Mărășoiu mariana at rosedu.org
Mon Jul 2 14:04:26 EEST 2012

2012/7/2 Victor Carbune <victor at rosedu.org>:

> Cool, I can help here, si-asa voiam sa trec prin arhiva de poza in
> curand. Scrisul licentei ma bloca si pe mine from enjoying life :P

> Nu cred ca hartile se pot restrange la editare @rosedu.org, exista
> doar varianta cu invite selectiv. Not 100% sure about it, though.

Da, din ce m-am documentat, nu merge făcută @rosedu.org, adică toți să
aibă drept de editare și să le fie bagată automat la My Places. Cum a
zis și Victor, trebuie cu invite selectiv: cum Adrian e ownerul, fie
îi invită pe toți oamenii cu adresă @rosedu.org, fie le dai drept
celor existenți să adauge ei alți useri, și așa o să se adauge pe
parcurs și nu vei fi spamat numai tu de requesturi.

Also, ca apoi harta să fie salvată trebuie bookmarked (Save to My Places).

+1 și de la mine :D.

Mariana