[rosedu-general] ROSEdu @ Random_Location_Here

Victor Carbune victor at rosedu.org
Mon Jul 2 13:29:46 EEST 2012

2012/7/2 Adrian Scoica <adrian.scoica at gmail.com>:

> Dupa o supradoza de Starbucks si fericire ca am terminat de redactat
> la licenta, am onoarea de a va prezenta harta ROSEdu Conquests[0]. Am
> pus cateva locatii de proba si ca sa stabilesc o conventie pentru
> icons (excursiile de un fel, sediul de un fel, locatii pe unde am
> locuit de alt fel). Pentru fiecare locatie de acolo o sa incerc sa
> caut o poza semnificativa, dar asta maine.
Cool, I can help here, si-asa voiam sa trec prin arhiva de poza in
curand. Scrisul licentei ma bloca si pe mine from enjoying life :P

> Nu am reusit sa o fac @rosedu.org - editabila, astept consiliere de la
> ddvlad/mariana care se ocupa de Google Apps despre cum se face asta.
Nu cred ca hartile se pot restrange la editare @rosedu.org, exista
doar varianta cu invite selectiv. Not 100% sure about it, though.

> Partea buna este ca o putem embed-ui usor. Cred ca o putem pune
> relativ simplu si pe FB cand suntem multumiti de ea, dar pe mine cel
> putin m-a batut rau de tot FB.
>
> Daca va place, o umplem cu content. Astept feedback.
Mie imi place ideea, am inceput sa mai adaug :-)