[rosedu-general] ROSEdu @ Random_Location_Here

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Jul 2 08:02:02 EEST 2012

2012/7/2 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:
> [...]

Dupa o supradoza de Starbucks si fericire ca am terminat de redactat
la licenta, am onoarea de a va prezenta harta ROSEdu Conquests[0]. Am
pus cateva locatii de proba si ca sa stabilesc o conventie pentru
icons (excursiile de un fel, sediul de un fel, locatii pe unde am
locuit de alt fel). Pentru fiecare locatie de acolo o sa incerc sa
caut o poza semnificativa, dar asta maine.

Nu am reusit sa o fac @rosedu.org - editabila, astept consiliere de la
ddvlad/mariana care se ocupa de Google Apps despre cum se face asta.

Partea buna este ca o putem embed-ui usor. Cred ca o putem pune
relativ simplu si pe FB cand suntem multumiti de ea, dar pe mine cel
putin m-a batut rau de tot FB.

Daca va place, o umplem cu content. Astept feedback.

> Cred că era cartea de vizită a lui Efti sau a lui Mircea :P

Pot/ei/to, Pot/a:/to. :)

[0] - https://maps.google.com/maps/ms?msid=202588941846408400036.0004c3d1154c66399c9b6&msa=0