[rosedu-general] Finalul Postului ROSEdu

Adrian Scoica adriansc at rosedu.org
Tue Feb 28 01:50:13 EET 2012

Doamnelor, Domnișoarelor și Domnilor...

   În seara aceasta se împlinește o lună de la data când am propus să
evităm trollingul _în public_ pe lista de discuții :D. La ora 00:25
(conform surselor oficiale: AJ, LV, VV, VD), propunerea a ieșit din
"scope"-ul original :)).

   Deși am avut în decursul acestei luni o oarecare îndoiala și un
sentiment _constant_ de vină vis-a-vis de inițiativa pe care am
avut-o, privind în urmă chiar cred că atmosfera listei generale a
devenit mai relaxată și mai educativă, și tuturor ne-a prins bine să
ne liniștim în condițiile în care oboseala și stresul din sesiune
ne-ar fi făcut mai agresivi decât suntem în realitate. În viitor
râmâne în judecata fiecăruia să se decidă cât de pacifist vor suna
mailurile sale.

   Ceea ce am intenționat inițial cu această "abstinență" de o lună a
fost ca fiecare dintre noi să ia o pauză și să acorde câteva minute de
reflecție asupra comunicării, și chiar vă mulțumesc _sincer_ pentru
acest timp acordat comunității.

   Nu în ultimul rând însă, aș dori să propun imortalizarea acestui
moment în cultura comunității noastre prin inaugurarea "Postului
ROSEdu": o tradiție prin care în fiecare an, în luna februarie să ne
abținem de la trolling și să ne "împăciuim" cât mai des prin bere.

   Yours sincerely,
      Adrian Sc.