[rosedu-general] [Techblog] Coding Style

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Feb 29 13:14:50 EET 2012

2012/2/29 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:

> Am discutat deja asta... pe Wordpress ai permalink-ul care poate
> fi..să vezi..permanent :P

Și aici e tot permanent, tot permalink se cheamă :)

Problema e la titlu, dacă difera de ce scrie în permalink e aiurea:

Aici avem titlul T1 cu permalink-ul http://techblog.rosedu.org/T1 și
dacă schimbăm titlul în T2 permalink-ul rămâne la fel
(http://techblog.rosedu.org/T1). Pe wordpress cu titlul T1
dacă-i schimbăm titlul tot la fel rămâne
(http://pilgrimgray.wordpress.com/2012/02/26/T1). See the pattern?

În plus, e frumos dacă și conținutul corespunde cu ce e peste tot.
Aceeași problemă e și pe Wordpress, am destule articole pe care aș
vrea să le schimb puțin dar nu fac asta pentru că apar diferențe față
de ce a fost deja publicat și citit.

MM Wordpresstester/Jekyll promoter :)