[rosedu-general] Updates on projects.rosedu.org

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Wed Feb 29 23:58:42 EET 2012

Salut!

Am făcut niște modificări pe projects.rosedu.org în vederea separării
datelor legate de Asociație pentru o mai bună organizare.

Am observat că rosedu-internal conținea multe chestii mai mult
asociatie-related. Ce am făcut este să clonez proiectul
rosedu-internal în rosedu-asociatie.
Proiectul rosedu-asociatie va fi privat și vor avea acces doar membrii
asociației.  Am adăugat oamenii din consiliu/cenzori și membrii
asociației ca manager/developer la proiect (dacă am sărit pe cineva,
îmi cer scuze...de asemenea, să-mi ziceți să vă adaug).
By popular demand, am creat și rosedu-asociatie-public unde punem
lucruri ce le vrem publice.

TODOs:
* clean up rosedu-internal de chestii de asociație, chesii inutile și
chestii ce trebuie să fie în alte proiecte (cdl, techtalks, rsoc etc.)
* clean up rosedu-asociatie de chestii non-asociatie

--
Alexandru Juncu

ROSEdu
http://rosedu.org