[rosedu-general] Propunere înlocuitor CDL toamnă.

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Thu Feb 9 15:45:08 EET 2012

În data de 9 februarie 2012, 14:51, Laura Vasilescu
<vasilescu.laura at gmail.com> a scris:

> Păi nu cred că se vrea cu nimic mai mult de atât. Doar sa existe mai
> multe sesiune și continuitate.
> La ultimul hack day din câte am înțeles, oamenii d-abia au apucat să
> vadă care e treaba cu hbase și nu au apucat să și lucreze efectiv.
> Daca s-ar mai întâlni după, ar putea să lucreze (acum că știu despre
> ce este vorba).

În principiu mentorii ar trebui să aleagă task-uri făcubile. Am
impresia că este destul de dificil să faci asta cu o masă de oameni
ad-hoc.
În plus, la Hack Day, mentorii nu sunt obligați să revină.

La "hai să scriem cod la același proiect până se implementează ceva
cool - days". Mentorii ar trebui să vină cu un task mai mare de
rezolvat și să aibă un commitment mai mare decât la Hack Day.
Poate e posibil să se gestioneze împărțirea de task-uri după 2 ediții
și studenții să se trieze de la sine. Totul e să mai rămână câțiva
care să și finalizeze și task-ul.

Treaba asta trebuie să fie marketată _diferit_ de "vii, codezi, dacă
iese ceva bine, dacă nu, nu". În principiu, vrei să ai un feature
working la final de curs/ediție. Pe asta trebuie să se mizeze. Asta
este și diferența față de Hack Day. Dacă nu se mizează pe commitment
atât de la studenți cât și de la mentori, ar fi _exact_ același lucru
cu organizatul de Hack Day mai des.
Eu nu cred că se poate obține o astfel de implicare doar din calitatea
unui HackDay (s-au scris patch-uri, mentorul mai vine, dar nu se știe
când). De aceea am impresia că acest baby-event ar trebui promovat
diferit de Hack Day, cu accent pe getting things done, nu experimentat
lucrul la diferite proiecte.

Într-adevăr, conceptul HackDay a mers foarte fain pentru WoUSO, câteva
feature-uri implementabile rapid. Dar când vrei ca aplicația ta să
facă și cartofi prâjiți trebuie o abordare diferită.

Mihai.