[rosedu-general] Propunere înlocuitor CDL toamnă.

Alex Morega alex at grep.ro
Fri Feb 10 09:45:05 EET 2012

On 9 Feb 2012, at 15:45, Mihai Bivol wrote:

> În data de 9 februarie 2012, 14:51, Laura Vasilescu
> <vasilescu.laura at gmail.com> a scris:

> În principiu mentorii ar trebui să aleagă task-uri făcubile. Am
> impresia că este destul de dificil să faci asta cu o masă de oameni
> ad-hoc.
> În plus, la Hack Day, mentorii nu sunt obligați să revină.

Ba da, mentorul trebuie să fie acolo, să prezinte proiectul, să propună taskuri și să dea o mână de ajutor.

> [...]
> working la final de curs/ediție. Pe asta trebuie să se mizeze. Asta
> este și diferența față de Hack Day. Dacă nu se mizează pe commitment
> atât de la studenți cât și de la mentori, ar fi _exact_ același lucru
> cu organizatul de Hack Day mai des.
> Eu nu cred că se poate obține o astfel de implicare doar din calitatea
> unui HackDay (s-au scris patch-uri, mentorul mai vine, dar nu se știe
> când). De aceea am impresia că acest baby-event ar trebui promovat
> diferit de Hack Day, cu accent pe getting things done, nu experimentat

Și la Hack Day e vorba despre "getting things done". Că nu iese întotdeauna, asta e altceva :)

Nu văd mare diferență între cele două feluri de evenimente, așa cum le descrii. Gradul de seriozitate nu e "by design", e mai degrabă un indicator al succesului evenimentului. Înțeleg că ești nemulțumit de calitatea hack day-urilor, și până la un punct sunt de acord, dar orice (alt) eveniment o să aibă aceleași probleme. Soluția mai bună mi se pare să facem hack day-urile mai bine, și putem face asta în două locuri: cu mentorii (să găsim mentori buni, să-i ajutăm să pregătească mai bine proiectele) și cu promovarea (să ajungem la mai mulți studenți, sau să prezentăm evenimentul într-o lumină cumva diferită).

> Într-adevăr, conceptul HackDay a mers foarte fain pentru WoUSO, câteva
> feature-uri implementabile rapid. Dar când vrei ca aplicația ta să
> facă și cartofi prâjiți trebuie o abordare diferită.

De ce?

-- Alex