[rosedu-general] Propunere înlocuitor CDL toamnă.

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Thu Feb 9 14:51:11 EET 2012

2012/2/9 Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org>:

> Eu nu înțeleg cu ce e diferit de Hack Day[1]: people show up, they
> work on stuff.  It either works or it doesn't, they either come back
> or they don't.
>
> [1] Nu am fost la niciun Hack Day, dar am urmărit ce e.

Păi nu cred că se vrea cu nimic mai mult de atât. Doar sa existe mai
multe sesiune și continuitate.
La ultimul hack day din câte am înțeles, oamenii d-abia au apucat să
vadă care e treaba cu hbase și nu au apucat să și lucreze efectiv.
Daca s-ar mai întâlni după, ar putea să lucreze (acum că știu despre
ce este vorba).

--
Laura