[rosedu-general] Idee de proiect

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Thu Feb 9 10:18:37 EET 2012

2012/2/9 Silviu Popescu <silviupopescu1990 at gmail.com>

> Ideea pare destul de simpatica, mai ales ca variantele in momentul de fata
> sunt fie aplicatii limitate [0], fie inca un dispozitiv de pus prin camera
> [1].
>
> Vad totusi o singura problema: utilizatorul tinta fiind aparent un student
> de
> la calculatoare, sunt sanse destul de mari sa aiba colegi de camera (intre
> 1
> si 4, in functie de camin). Acum, daca melodia de la alarma e ceva care iti
> spinteca creierii si da cu picamaru' in timpanul tau, iar dupa 2-3 ore de
> [...]

Pe iOS exista Mission Alarm Clock [0]. Nu e quiz dar in functie de misiune
o sa te scoale dimineata. Recunosc ca dupa un timp devi foarte bun la a
rezolva puzzle-urile respective, asa ca un quiz care isi schimba tot timpu
intrebarile ar fi nice.

[0] -  http://www.youtube.com/watch?v=RINmbbQQbGs

--
Tudorică Constantin Alexandru