[rosedu-general] Idee de proiect

Silviu Popescu silviupopescu1990 at gmail.com
Thu Feb 9 09:58:26 EET 2012

2012/2/9 Adrian Scoica <adriansc at rosedu.org>:
> Salut,
>
>   Inainte de sesiune am promis ca voi incepe sa explic cu proxima
> ocazie ideile mele pentru activitati in comunitate. Voi incepe astazi
> cu prima dintre ele.
>
>   Acum aproape jumatate de an vorbeam cu Andrada pe marginea
> feedback-ului de la programare si mai mult in gluma, mai mult in
> serios ne gandeam ca n-ar strica sa avem undeva o baza de date de
> intrebari grila de C (in stilul celor de pe la testul practic al
> Bloomberg). Al doilea moment a fost acum cateva luni cand am auzit
> [...]

Ideea pare destul de simpatica, mai ales ca variantele in momentul de fata
sunt fie aplicatii limitate [0], fie inca un dispozitiv de pus prin camera [1].

Vad totusi o singura problema: utilizatorul tinta fiind aparent un student de
la calculatoare, sunt sanse destul de mari sa aiba colegi de camera (intre 1
si 4, in functie de camin). Acum, daca melodia de la alarma e ceva care iti
spinteca creierii si da cu picamaru' in timpanul tau, iar dupa 2-3 ore de somn
sa zicem ca nu iti aduni gasca de neuroni asa de usor, o sa ai un numar
variabil de colegi de camera cu urmatoarea o expresie faciala care
spune multe [2].

Dar lasand deoparte detaliile astea, mi se pare un proiect amuzant,
mai ales daca
momentan dormi 6 ore pe noapte, te implici in proiect -> dormi 2-3 ore
pe noapte ->
ai nevoie de proiectul finisat ca sa te trezesti.

Just my two cents,
Silviu Popescu

[0] - http://www.appbrain.com/app/alarm-clock-plus%E2%98%85/com.vp.alarmClockPlusDock
[1] - http://news.cnet.com/8301-17938_105-20039349-1.html